Citat

"Ljudska smo bića i ne poznajemo svoju veličinu.
Daj nam poniznosti da tražimo ono što nam treba zato što ni jedna želja nije isprazna i ni jedan zahtev nije beznačajan.
Svako zna čime da hrani svoju dušu; daj nam hrabrosti da svoje želje posmatramo kao da su stigle sa izvora Tvoje Večne Mudrosti.
Samo ako prihvatimo svoje želje, možemo shvatiti ko smo."

Paulo Koeljo - Brida

Sunday, March 4, 2012

Zato što


Zato što sam morao da gledam pre i posle,
Zato da ne dozvolim agoniji da dođe tamo gde joj mesto nije;
Da ne dozvolim srcu potop
Zato da bih razum sačuvao
Zato da ne padnem sebi u očima
Zato što maštam divno a ne smem da razmišljam
Zato što sam izabrao pogrešnu igračku i sam postao

Da ne bih lupao glavom i ne postanem redovan tamo gde niko ne ide

Zato što je sve ovo test volje moje;
Zato što je sve fatamorgana.
Zato što znam da je samo umetnost večna.
Zato što pišem a nemam prava da bilo šta kažem,
Zato što žalim zbog tog dana
Zato što je postavljena granica pređena,
Zato što ništa od ovoga ne shvata.

Zbog svega rečenog i onog nedorečenog.
Zbog svega pomišljenog i umišljenog.
Zbog spiska prioriteta,
Zbog narušavanja reda,
Zbog uništavanja rariteta.
Zbog zbunjivanja gravitacije i promene polova,
Zbog svih misli, predosećanja, osećanja i predviđanja;
Zbog kukavičluka i lažne hrabrosti
Zbog umišljene slobode...

Ja kupim svoju kanticu i grabuljicu i idem u novi, svež pesak...
Povlačim kandže i šibam želju,
Stavljam sebe na novi test...

Neće više biti samo vene krvave...

Neće više ni misao trajati...

No comments:

Post a Comment